Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Aprilie 2008
    L M M M V S D
    « Mar   Iul »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Abonează-te

Macro la Ţară

Posted by dugy pe Aprilie 2, 2008

In weekend am fost la tara (Bărbăteşti), cel mai frumos loc in care mi-a fost dat sa ajung. Am facut o gramada de poze si cu greu am reusit sa aleg doar cateva (40 :D) dintre ele.

La inceput am vrut doar sa insir pozele, dar cum mintea mea nu vrea sa doarma am transformat totul intr-o poveste in „versuri” si poze.

LE: Am renuntat la versuri.

Enjoy.


PS: In acest colaj foto nu a fost ranit nici un animal sau planta.

10 Răspunsuri to “Macro la Ţară”

  1. Paul said

    faine poze dar cu povestea stai cam prost dupa parerea mea

  2. RauL said

    Curcanu face totzi banii, vedeta :))

  3. gavu said

    paul are dreptate… versurile nu prea rimeaza😛

    p.s. URAT CAL

  4. dugy said

    @ RauL: Curcanul ar face toata friptura, dar dupa cum am zis nici un animal nu a fost ranit😛
    @ Gavu: Mai gavule, cainele meu nu iti place, versurile nu iti plac, calul nu iti place, cred ca ai o probleme si pentru a o rezolva cand vin prima oara la Sibiu o sa primesti un delfin mic si frums😉

  5. gavu said

    delfiiiiiiiiiin… death… blood… decay…

    o sa-l cheme… „sechele”

  6. Theo said

    ba foarte interesant, artistic as putea spune desi e putin cam devreme
    poate esti un geniu nedescoperit
    cer ca iubesti precum hypiotul Florile
    Cred ca voi face indigestie de la atata iarba
    Ba GV mai DA si tu un semn de viata

  7. Theo said

    cred ca erau 5

  8. Theo said

    nu intreba ce 5, s-au cati!!!:-))
    Gv stiieeeeeeeeeee

  9. gadjodillo said

    curcanu face toti banii pentru ca e viu si e aproape bine cadrat
    in rest, ar fi bine sa nu mai pui serii de poze, pentru ca impactul fiecarui cadru in sine scade dramatic daca e intr-o serie
    plus ca da prilej de comparatii
    si duce si spre ideea ca ma rog, ai apasat si tu acolo pe buton si dupa aia ai vazut ce a iesit. iar impresia asta vine chiar daca nu e asa. o singura poza dintr-o serie. cea mai buna. pentru impact maxim.

  10. Minunate pozele.Felicitari!

Lasă un răspuns

 
