Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Martie 2008
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Abonează-te

Am revenit

Posted by dugy pe Martie 19, 2008

Dupa trei saptamani de lipsa m-am hotarat sa scot si eu capul din pamant si sa continui sa va gadil retina cu posturile mele.

Ce am mai facut?

Pai in primul rand m-am facut bucurestean ca sa fiu mai aproape de Andra. Sunt tehnoredactor la revista „auto motor si sport” si la inca o revista careia nu ii pot da numele😛

Stau bine mersi in cartierul Berceni😀 si nu e chiar asa rau cum se spune.

Scuze catre Brylu si Silvana, stiu ei de ce.

Si cam atat. Daca vrei sa mai sti ceva lasa un comentariu.

Lasă un răspuns

 
