Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Februarie 2008
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Abonează-te

260 km/h

Posted by dugy pe Februarie 12, 2008

Cum a fost la Bucuresti? Foarte frumos, dar sa va spun cum am calatorit.

Dimineata la ora 9 jumate m-am postat la iesirea din Sibiu, la ocazie mai asteptau vreo 10 persoane. Scot tidula din buzunar si astept, si astept, si astept. Se face 10, multi au reusit sa plece dar au aparut altii, acuma suntem vreo 20-25. Dupa „doar” doua ore de asteptat opreste o masina cu numere de Bucuresti si ia doua fete care mergeau la Vilcea, cand ajunge in dreptul meu imi face semn sa urc. Fac o cruce mare ca am reusit sa prind si eu ocazie. Pana aproape de Vilcea liniste si tutun. A fumat soferul de ma dureau pe mine plamanii de la cat fum am inhalat, pana la Bucuresti a reusit sa topeasca un pachet jumate de tigari.

Inainte de Vilcea le intreaba soferul pe fete daca e ok sa la lase la varianta, ca el nu mai intra in oras.

Si a inceput una dintre fete foarte revoltata:

„Cum sa ma lasi domne aici? Eu trebuie sa ajung in partea cealalta a orasului si mai sunt si insarcinata! Cum vrei sa merg atat pe jos?”

Soferul inghite in sec si intra in oras.

Stau si ma gandesc, ce dracu de obligatie are fata de tine soferul care te ia la ocazie? Nu e taxiu, te duce unde are el drum. Ma mir ca nu i-a cerut sa o si duca pana in apartament ca ea nu poate urca doua etaje. Si cum dracu iesi la ocazie daca esti insarcinata?
Le lasa omu’ pe fete si iesim din Vilcea. Drumul a decurs normal, fara incidente. Pe autostrada Bucuresti – Pitesti am mers cu 260 km/h😀 Zburam pe langa masini.

Inainte de intrarea in Bucuresti ma intreaba soferul unde vreau sa ma lase. Ii raspund ca oriunde, nu am pretentii. Pana la urma ma lasa chiar in Grozavesti. Pret: 20 de lei, asa e cu masina mica.

Am fugit repede sa o vad pe Andra. Dupa care am plecat amandoi sa cumparam un ziar de anunturi (pentru cei care inca nu stiu, desi nu cred ca mai exista vreunul, ma mut in Bucuresti si imi caut chirie) si ne-am apucat de dat telefoane. Scumpe dom’ne chiriile si mai vor si 4 luni in avans, hotie pe fata. Gasim pana la urma un apartament de doua camere in Piata Romana la 400 de euro. Super tare, hai sa sunam. Sunam si aflam urmatoarele:

-persoana fizica

-vrea doar o luna in avans

-apartamentul este nedecomandat, de fapt o singura camera mare impartita in doua

-baia pe coridor si o data pe saptamana doua femei in varsta vin sa se spele :O

-nu exista bucatarie.

Cam nasol, super nasol, exagerat pretul. In rest nu am mai gasit nimic interesant.

Sambata am plecat la Cali cu autocarul. Normandia, buna firma, NOT. Autocarul de saptamana trecuta a fost lux in comparatie cu cel de acuma, praful plutea la propriu prin toata masina, scaunele era scortoase de la cat jeg era adunat pe ele. In Pitesti pauza de masa. Nu va luati sandwich cu snitele de pui. Snitelul e de fapt soia si nu e bun de nimica. Am ajuns in Cali cu bine si cu mult praf in plamani. Mai jos, cateva poze facute duminica dimineata cand am plecat inspre Sibiu.

Dupa 15 minute de asteptat am prins ocazie inspre Sibiu. Un Audi, cred ca A4. Stateam in masina mai ceva ca in fotoliu😛. Ajuns in Sibiu il intreb pe sofer cat ma costa. „Cat vrei tu”, ii intind 10 lei, se uita mirat la mine si spune

„Prea mult”

„Pai cat sa va dau?”

„Lasa ca iti dau eu rest” si mi-a dat 7 lei😮 astept ziua in care o sa primesc si bon fiscal la ocazie.

Cam atat😛

Un răspuns to “260 km/h”

  1. b3b3 said

    si factura fiscala….lasa bonul…

Lasă un răspuns

 
