Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Februarie 2008
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Abonează-te

Cugetari despre casatorie. Ca sa va piara orice chef…

Posted by drutza pe Februarie 10, 2008

Pur misoginism. Nu poti sa negi, totusi, umorul din spatele fiecareia dintre cugetari. Nu poti sa-l negi nici macar daca esti fata…Nici macar daca ii detesti pe misogini😛 Anyway, sper sa va inveseleasca seara!

1.Femeile ne inspira la lucruri marete si apoi ne impiedica sa le realizam.(Alexandre Dumas)

2.Cand cineva iti fura sotia, nu exista razbunare mai mare decat sa-l lasi sa o pastreze.(Sacha Guitry)

3.Casatoreste-te orice ar fi. Daca vei avea o sotie buna, vei deveni fericit. Daca vei avea o sotie rea, vei deveni filosof.(Socrates)

4.Marea problema…la care nu am reusit sa raspund…este: ce doreste o femeie?(Sigmund Freud)

5. Eu i-am spus cateva cuvinte sotiei mele si ea mi-a raspuns paragrafe.

6.Terorismul nu ma ingrijoreaza. Sunt casatorit de doi ani…(Sam Kinison)

7. Exista o cale de a transfera banii mai rapida decat transferul electronic. Se cheama mariaj.(Janes Holt McGavran)

8.Doua secrete pentru un mariaj fericit: 1.de fiecare data cand gresesti, recunoaste

2.de fiecare data cand ai dreptate, taci!(Nash)

9.Cea mai buna modalitate de a-ti aminti ziua de nastere a sotiei este sa o uiti o data…(Anonim)

10.Am avut ghinion cu ambele mele sotii: prima m-a parasit si a doua nu.(Patrick Murray)

11.Stiti ce faceam inainte sa ma casatoresc? Orice vroiam…(Henry Youngman)

12.Eu si sotia mea am fost fericiti timp de 30 de ani. Apoi ne-am intalnit.(Rodney Dangerfield)

13.O sotie buna isi iarta intotdeauna sotul atunci cand ea greseste…(Milton Berle)

14.Casnicia este singurul razboi in care te culci cu inamicul.(anonim)

15.un barbat a dat un anunt la ziar in care scria: „Caut sotie”. A doua zi a primit o suta de scrisori in care scria: „Ia-o pe-a mea!”.(anonim)

16.Un tip: „Sotia mea este un inger”.Altul :”Esti norocos. A mea inca traieste.”

17.Sfarsit?

Un răspuns to “Cugetari despre casatorie. Ca sa va piara orice chef…”

  1. dj.Aduzzo said

    Hai sa vorbim de chesti care li se intimpla altora nu noua ca suna prea impopotzate si nu vrem sa le da-m avint acelor neplacute..

Lasă un răspuns

 
