Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Februarie 2008
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Abonează-te

Eram si eu mica…

Posted by drutza pe Februarie 8, 2008

…si-mi scriam gandurile, versuri peste versuri. Le asterneam atunci cand navaleau prea multe deodata si cand intensitatea lor ameninta sa-mi tulbure linistea. Mi-am gasit copilaria in seara asta, uitata intr-o agenda. Acum nu-mi mai aluneca mana cu aceeasi usurinta pe foaie, parca ma retine ceva. M-am facut mare. Si mi-e dor sa scriu poezii!

S-a fisurat stanca, intelegi tu ce spun ?

Incerc sa mi-o imaginez prabusita,

Strivindu-ne pe tine, pe mine si tot ce e bun…

11.jpg

Propteste-o degraba cu ceva in care am crezut.

Cu stalpul din fata ferestrei tale,

Sau cu banca ferita din parcul primului sarut.

8.jpg

Nu poti? Pacat…Astazi nu am de ce sa ma agat,

Ce sa privesc ca sa nu vad chipul tau,

Sau ce sa spun ca sa ma dezvat de glasul tau.

2.jpg

Ai obosit si vrei sa te odihnesti…Inteleg.

Dar ai grija sa nu calci pe-amintiri,

Sau sa legi bine tacerea- nu pot s-o dezleg…

12.jpg

Ti-e somn de lume, de ani si de mine.

Dormi, dar sa nu cumva sa incui usa,

Caci vei uita unde ai pus cheia, si lumea, si anii,

si pe mine…

10.jpg

Un răspuns to “Eram si eu mica…”

  1. super poezia asta

Lasă un răspuns

 
