Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Februarie 2008
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Abonează-te

Replici de agatat…”gagici”. Top 10.

Posted by drutza pe Februarie 7, 2008

Da, stiu, e 3 dimineata si copiii cuminti dorm la ora asta…As vrea sa fiu copil cuminte, in loc sa ma zvarcolesc in pat strangand in brate plapuma si injurand de mama focului ca se face dimineata si eu tot nu pot sa ma linistesc si sa aterizez in lumea viselor.

Ma rog, trece ea si noaptea asta:p Si ca sa treaca mai cu…folos, redau aici preferatele mele din ciclul „replici de agatat fetele virgula gagicile”. Pe mine m-au amuzat copios. Parerea mea: buahahahaha!

Si pentru ca aceste intrebari au fost tratate in modul cel mai serios de catre autor si catalogate drept adevarate „tehnici” de agatat, nu m-am putut abtine sa nu adaug si raspunsurile mele in paranteze :p

REPLICI:

1. Ajuta-i pe sarmani…ia-ma cu tine acasa! (R: Chiar ai fatza…Te-ai gandit sa incerci la metrou?)

2.Eu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu…(R:Ai grija sa nu-ti intre-n fund, s-ar putea sa devina neplacut…)

3.Uite-ma ca am aparut. Acum mai ai doar doua dorinte.(R:…Si una din ele ar fi sa dispari.)

4.Daca tipi, te omor!(R: VIOOOOOOOOOOL!!!!!!)

5.De ce o fata draguta ca tine vorbeste cu un idiot ca mine?(R: Imi cer scuze, pana n-ai deschis gura nu mi-am dat seama ca esti idiot.)

6. Pot sa-ti iau ceva de baut, sau iti dau banii?…(R:Banii! )

7.Fii unica si diferita, spune „da”!(R:Da, chiar pari tampit!)

8.Scuza-ma, am observat ca nu m-ai observat…(R: Ce perspicace!)

9.Chemati politia. Este ilegal sa arati asa de bine…(R:Lasa-ma sa ghicesc…Esti manelist…)

10.Scuza-ma, mi-am pierdut ursuletul. Vrei sa te culci tu cu mine?(R:Trosc! Jap! (doua palme).)

LOL!

Voi ce raspunsuri ati „tranti” fetelor?😀

38 Răspunsuri to “Replici de agatat…”gagici”. Top 10.”

  1. Super tare😀 :))

  2. Ari said

    f tare,am jnapait si io cativa dupa replici d’astea memorabile:D

  3. lush said

    :)se simte ca tu nu esti o „gagica”

  4. […] de agata baietii Ca raspuns la ce a postat Andra am gasit si eu niste replici de agatat baietii. Nu stiu ca de serios a fost autorul/area, dar la […]

  5. Sky said

    @Andra – lasa-ma sa ghicesc: tu esti gacica si Monsieur Dugulan greseste ?!!

    Sa facem un review si sa intelegem ce ar fi raspuns o femeie (parerea mea proprie si subiectiva)

    1. Ajuta-i pe sarmani…ia-ma cu tine acasa! (R: Vai sarmanul de tine, pofim aici milk-shake-ul meu?)

    2.Eu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu…(R: Aha, pai ia sa vad si eu cat de inalt e portofelul separat)

    3.Uite-ma ca am aparut. Acum mai ai doar doua dorinte.(R:Ce baiat intuitiv: parfumul si niste bani)

    4.Daca tipi, te omor!(R: vai, iti miroase gura)

    5.De ce o fata draguta ca tine vorbeste cu un idiot ca mine?(R: E lasa ca nu esti idiot, fiindca un idiot n-are cum sa aiba Audi Q7))

    6. Pot sa-ti iau ceva de baut, sau iti dau banii?…(R: ambele, si sa-ti reamintesc: parfumul)

    7.Fii unica si diferita, spune “da”!(R: Mersi, si tu esti un dragutz, Ce ziceai ?! )

    8.Scuza-ma, am observat ca nu m-ai observat…(R: Auzi fata, asta chiar nu inceteaza, ce fac ?! R2: Pai du-te cu el ca asta ne streseaza in fiecare seara)

    9.Chemati politia. Este ilegal sa arati asa de bine…(R:Lasa-ma sa ghicesc…Esti politist ?!…)

    10.Scuza-ma, mi-am pierdut ursuletul. Vrei sa te culci tu cu mine?(R: Fostul meu prieten imi zicea: pisoi, Tata imi zice: iepuras, ultimul barbat m-a facut: vaca … eu chiar nu inteleg ce dracu am facut sa merit asa ceva)

  6. fanitza said

    vinerea trecută surprinzător am avut un oarecare succes(neaşteptat, pentru mine) cu:”scuze, ai vreun inel pe degete?”. ciudat, a râs şi mi-a arătat mâinile spunându-mi:”chiar că nu am niciun inel”. iar în fraza imediat următoare mi-a spus şi vârsta ei.🙂

  7. dugy said

    Sky, dragule, mi se pare mie sau tu esti cam frustrat?

  8. Sky said

    dooh .. era o gluma.

  9. drutza said

    Sky, apreciem incercarea si replicile tale dar, for the record, eu nu sunt „gagica”(in general nu ma identific cu „gagicile”), iar ovidiu nu-i „monsieur”; e bine ca incerci sa intelegi, dar e cazul sa te mai straduiesti un pic;)

  10. Sky said

    Intial toata chestia asta era o gluma, si cum a devenit o treaba serioasa, sa imi revizuiesc pasii:

    1. Ovidiu a scris despre top10 replici de agatat „gagici” (termen folosit de el nu de mine) …
    2. Eu am raspuns, glumind la randul meu.
    3. dugy imi raspunde ca are senzatia ca sunt frustrat
    4. Eu ii spun ca era o gluma
    5. Ca in final sa vii si tu si sa-mi spui ca: „nu esti gagica”) – de parca eu am zis ceva de tine. Si de cand a devenit „Domnule” un termen care sa ofenseze ?!

    … whatever. Aici e casa voastra, imi cer scuze daca v-am creat neplaceri.

  11. drutza said

    mai skyule, mai. EU am scris replici de agatat „gagici”, nu ovidiu (eu, andra).probabil de aici toata neintelegerea…Tonul de gluma s-a pastrat, numai tie ti se pare ca „treaba a devenit serioasa”.calmo paciente;)

  12. Sky said

    my mistake … I totaly fu**cked this up

  13. kiddou19 said

    sa stiii ca si glumele de tot cacatu au efect la femei numai sa le pui unde trebe am la mine la lucru la femei de cari cu cisterna si cand le pui la momentu potrivit au succes mai amre ca una mai complicata asa ca BY YOU BE INVENTIV 😀

  14. ionutz_cyf_94 said

    is tzooper tari ………….

  15. TheNeo said

    Ma nu toti agatza asa fete … . :-?? In unele cazuri fetele agatza baietzii … te ia cu vrajeli si pui botu dak esti fraier .. si dak esti un pik smecher … o rezolvi .. !

  16. doamne mai sky daca ultimul barbat te-a facut vaca chiar nu iti dai seama ce ai facut rau?vad ca suferi de Q7 chiar nu ti-a spus nimeni ca are probleme electrice :))))nu ma mira de unde au atat de multe idei astia de la „PARATITII” haaaaaaa

  17. danutz said

    my bine trosc jap ii dai u la fata😉

  18. cristian said

    ddancoolboy <<< asta e id-ul meu de mess am 18anishori ji vreau o gajik q limba mik

  19. anamarya said

    ganditiva sh la noi fetele niste replici de agatat baieti ceva?

  20. Uite said

    Incercati ‘Salut’ si pt fete si pt baieti

    Oricum, funny stuff

  21. cori said

    aiurea,ku replicile astea nu reusesti decit sa te faci de ris……

  22. dana said

    alte replici:
    1. frumusete, te-a durut cand ai cazut din rai?
    2. auzi, tatal tau este soldat? k esti bomba:)))))))

  23. lucian said

    iti vine ati maltrata copii in casa cu replicile astea…..

  24. lucian said

    vrei sa ne zguduim ca in `77?

  25. BLU said

    Buna asta cu „vrei sa ne zguduim ca in 77”
    =]
    n-am mai auzit-o nicaieri dar daca ar spune cineva asta nu m-as mai putea opri din ras=)))

  26. Nichita said

    Nu te supara lucrez la o carte de telefoane,pot avea numarul tau de telefon

  27. Alex said

    Sunt un hot de iubire…:X:X:X dar nustiu ce sa intamplat ca team intalnit pe tine uh esti unica mea dorinta din viata mea

  28. dany said

    baaaa vreti sa ne zguduim ca in ’77 sau nu :)))waaa astha e tare bv frate ai spart topurile cel putin mie im place

  29. dany said

    uni chiar sunt jalnici vb serios cum drq sa spui la o fata imi esti datoare cu o bere ? bla bla bla…devii penibil chiar

  30. Liviu said

    uite ma cateva replici de agatat gagici:
    1)Ai o harta(Nu, dece?) Ca m-am pierdut in ochii tai (:) )
    2)Ai niste ochi superbi byta(vai ms)
    .
    .
    .
    Asteas replici ba.nu Taci sau te omor.Is niste porcarii

  31. tibi said

    tibi
    mi-s plscut sis cu cartea de telefoane.
    dar se poate spune si asa: ce inaltime ai? nu am ruleta acasa ca sa-mi cumpar saltea pentru pat! sau …. vrei sa te intinzi pe banceta din fata ca sa-i masor lungimea cu tot cu tetiera…

  32. razvan said

    Replicile de agatat sunt pentru persoanele slabe care nu dispun de originalitate sau le e frica sa impartaseasca un sentiment.

    Decat sa folosesc o astfel de exprimare manelista si de tot rahatul, mai bine imi bag si eu portofelul in cur:))

  33. elena said

    ce fraeri:)) cu se pot gandi la sta :))

  34. grivei said

    replica de agatat: draga vrei sa ne zgaltiim ca-n ’77=))

  35. mate said

    o sa le incerc maine la scoala pe fete sigur va merge ca sunt bune

  36. Dorian said

    Ba frayte ejti tare ultima a fodt belea

  37. Stanca said

    Am states emotii in data ya incat mi-am uitat replica de agatat (tare nooo)

  38. Bugy man said

    Mai am doar o zi de trait…te rog, nu ma lasa sa mor virgin!

    Ai ceva pe fund…aaaa… sunt ochii mei

Lasă un răspuns

 
