Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Februarie 2008
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Abonează-te

Test de inteligenta. Va bagati? ;;)

Posted by drutza pe Februarie 6, 2008

Uite ce joc interesant am gasit eu colindand aiurea pe net. Jocul e de fapt un test de inteligenta care se da angajatilor din Japonia. Deviza este „toata lumea trebuie sa treaca raul”, cu respectarea urmatoarelor reguli:

1.pe pluta incap numai doua persoane odata;

2. tatal nu poate sta in acelasi loc cu oricare din fiicele sale fara a fi si mama de fata;

3.mama nu poate sta in acelasi loc cu oricare din fiii sai fara a fi si tatal de fata;

4.hotul(cel imbracat in dungi) nu poate sta in acelasi loc cu oricare membru al familiei decat daca este si politistul de fata;

5.numai tatal, mama si politistul stiu sa manuiasca pluta .

Pentru a incepe, click pe cercul albastru, mare din dreapta.

Pentru a misca oamenii, click pe ei.

Pentru a misca pluta, click pe cercurile rosii.

Aveti aici linkul catre joc:

Enjoy!🙂

15 Răspunsuri to “Test de inteligenta. Va bagati? ;;)”

  1. dugy said

    Am reusit. 15 minute si gramada de par smuls😛 Daca vreti solutia varsati 10 lei in contul meu si se rezolva😛

  2. andraM said

    daca publici solutia te mananc cu fulgi cu tot!

  3. Ancutza said

    Si eu am reusit, destul de rapid. Nu cred k ti-au trebuit 15 minute..,dar de par nu stiu ce sa zic😐 .. mai bine nu ma pronuntz!:) E destul de simplu, va spun eu cum sa facetzi, …si „free”!;)

  4. b3b3 said

    ceva mai complicat domnule ?!

  5. ionutz_cyf_94 said

    daca sp solutzia bagatzi id ionutz_cyf_94 ji va sp

  6. lavinia said

    ce tare a ft dugy :)))
    macar a reusit nu..:-??
    interesant…cred ca stiu solutzia..:))
    si nu am nici macar un fir smuls :X
    ahh…!!!
    nici nu ma complik :>

  7. silvia said

    este super tare testul, ma ca-m enervat putin,dar la-m facut.:)

  8. knockturnaall said

    6 minute

  9. manu said

    e chiar sooper simplu 2 min mi-au trb……sfay „folosity gardianul shi infractorul mai mul🙂..:P)

  10. alyna said

    super testu la inceput pare greu dar e fff inteligent!

  11. veronika said

    Tre´ sa recunosc…ca n-am reusit in 2 minute :))) …dar..m-am prins..pa-n la urma :))

  12. veronika said

    betoooon………

  13. Adina said

    in 3 min am rezolvat:-j

  14. adelynna said

    super testul pare greu dar de fapt e fff usor trebuie citite cu atentie indicatiile :d

  15. dayana said

    e tare testul l-am facut in 8 min:) :))))

Lasă un răspuns

 
