Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

  • Latru, deci exist

    banner  adopta-i.blogspot.com


  • Te bagi?

    vis urat 2

    vis urat 1
  • I proudly present you Denisuca & Mufica

    banner denisuca.com

    banner mufica.com
  • Publicitate. Sariti ca e moca.

  • Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor
  • Ca sa stii in ce zi te afli si sa vezi cand am mai scris ceva

    Februarie 2008
    L M M M V S D
    « Ian   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Abonează-te

Melodia zilei

Posted by dugy pe Februarie 6, 2008

De azi incepand am vrut sa postez in fiecare dimineata melodia cu care ma trezesc in cap sau cea care imi reprezinta ziua. Din pacate wordpress-ul chiar vrea sa imi scoata peri albi si nu ma lasa sa postez melodii. Asa ca m-am hotarat sa pun videoclipuri.

Azi Vama Veche.

Lasă un răspuns

 
