Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

Bancuri

Posted by dugy pe Ianuarie 31, 2008

Doctorul intra in dormitor, lasandu-l pe sotul foarte agitat sa astepte afara. Peste doua minute, doctorul iese din dormitor si
cere un cutit de bucatarie. Sotul se executa si doctorul dispare din nou in dormitor. Peste putin timp iese din nou, de data
asta cerand un ciocan si-o dalta. Sotul da fuga pana jos si se intoarce cu un ciocan si o dalta. Acum bietul om era intr-o
groaznica stare de agitatie. Doctorul reintra in dormitor si reapare dupa vreo cinci minute.
– Imi pare rau, spune el. Ma tem ca am nevoie de o ranga.
– O ranga?! Tipa sotul cu glasul sugrumat? Ce are? spuneti-mi si mie.
– N-am avut cum sa constat, a spus doctorul. Incerc de atunci sa-mi deschid trusa.

––––––––––––––––––––––––

– Domnule doctor, va rog sa ma ajutati in legatura cu sotul meu…
– Dar ce anume il supara ?
– Nu-l supara nimic deosebit, dar ii plac ciorapii de dama…
– Bine, doamna, dar asta nu e ceva deosebit… sint multi carora le plac…
– Da, dar lui ii plac ciorapii de dama…
– V-am mai spus, doamna, ca nu e nimic… Si mie imi plac…
– Simpli sau cu mustar ?

––––––––––––––––––––––––

Unui tip, dupa ce este analizat de doctor, i se spune ca nu mai are mult de trait. Fara nici o speranta, il intreaba pe doctor
cat mai are de trait.
– 10, spune doctorul.
– Zece ce ? intreaba pacientul. Zece ani, luni, zile ?
– 9, 8, 7… continua doctorul.

Lasă un răspuns

 
