Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

Banc

Posted by dugy pe Ianuarie 29, 2008

Cand sotul a ajuns la hotel, a decis sa-i scrie un e-mail sotiei, dar a gresit o litera din adresa si e-mailul a fost trimis la o alta adresa. E-mailul ajunge din gresala la o vaduva ce venise de la inmormantarea sotului. Citeste e-mailul si lesina. In mesaj scria: „Draga mea, am ajuns bine. Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale, dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta, vinerea viitoare. Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de linistita ca a mea. Nu-ti lua multe haine, ca aici e o caldura infernala”

Lasă un răspuns

 
