Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

Pana la Bucuresti si inapoi la Sibiu

Posted by dugy pe Ianuarie 28, 2008

Sir Vali Racila si Tzetze in Club Big mamoU (scuzati claritatea, am filmat cu un Nokia 3250)

In weekend am fost plecat la Bucuresti, sunt sigur ca mi-ati simtit lipsa😛

Sa va zic cum am calatorit, ca presupun ca asta vreti sa aflati.

Joi seara in jurul orei 21 (cand am reusit sa fug de la munca), m-am postat frumusel la iesirea din Sibiu cu degetul intins (nu ala la care va ganditi voi) si cu o foaie de hartie in mana, pe care scria B, in speranta ca ma va transporta si pe mine cineva pana in capitala.

Am incercat sa evit tir-urile deoarece vroiam sa ajung in Grozavesti, nu in Militari unde ma lasau „masinile mari”. Dupa o ora de stat in frig, m-am hotarat sa incerc si la tir-uri. Al doilea tir care a trecut a oprit. Cum am dat de caldura si mi s-au mai dezghetat nasul si degetele, am inceput sa vorbesc cu individul de la volan, ca de, trebuie sa faci conversatie. Am aflat ca este din Oradea si a fost 20 de ani body-guard. Nu prea imi venea sa cred pentru ca avea cam 1,50 si vreo 100 kg, si credeti-ma, nu era masa musculara era grasime. In fine, nu conta ce ma minte el. La un moment dat, se hotaraste omul sa imi dea o veste minunata … „Eu trebuie sa ma opresc sa imi fac pauza”. Ok imi zic in gand, cat poate sa dureze sa bea o cafea si sa fumeze o tigara. „Pana la 7 dimineata trebuie sa trag pe dreapta”. :O nu se poate, eu de unde mai gasesc ocazie la ora asta?

„Daca vrei poti sa ramai cu mine si sa dormi in patul de sus”, mama asta e nebun, ori vrea sa profite de mine ori se plictiseste rau de tot.

„Pai sa vedeti ca eu vreau sa ajung la Bucuresti in seara asta si o sa incerc sa prin o alta masina”

„Nu pleca la ora asta, cine te mai ia acuma? Daca nu vrei in patul de sus poti sa dormi in cel de jos”.

„Nu e vorba de pat, dar eu chiar vreau sa ajung la Bucuresti cat mai repede”

Nea soferu mai avea un pic si plangea, la propriu. Incerca orice sa ma faca sa nu plec. Am reusit sa il conving intr-un final ca nu raman cu el nici mort. Il intreb cat ma costa drumul (50 km cu aporoximatie) si imi raspunde „Nimica”. Super, imi zic, incepe bine😛

Cobor din masina si ma postez la marginea drumului in cautarea altei masini care sa ma transporte restul de 250 de km. Dupa vreo 20 de minute opreste un alt tir, ma urc in masina si imi continui drumul. Soferul din Arad, super de gasca. Am povestit si ras tot drumul. Ajuns in Bucuresti, opreste in Militari, in statia de taxi. Il intreb cat ma costa, imi raspunde „Nimic”. Super tare! Mi-era dor de soferi de treaba.

Iau taxiul pana in Grozavesti.

„Cat ma costa?”

„10,6 lei”. Hmmmm ….. 300 de km moca si alti 6 km 10 lei, cam dubios.

Prin Bucuresti nu am reusit sa fac poze, pacat. M-am plimbat prin Unirea si prin Mall Vitan. Vineri seara am fost la un concert super in club Big mamoU, a cantat Sir Vali Racila impreuna cu Tzetze. Maine o sa revin si cu un filmulet pentru ca azi mi-am uitat cablul de date la redactie (am pus si filmuletul :P).

Duminica dimineata, fuga la Sibiu la munca. Adormit, am plecat la metrou. Am ajuns in autogara Militari si am luat un autocar pana in Vilcea (25 lei). Din Vilcea ma gandeam ca prind un alt autocar pana la Sibiu, dar … nimica. Am luat un microbuz pana la Manastirea Cozia (4 lei) si am stat la ocazie. Am prins masina relativ repede. Drumul Cozia – Sibiu 10 lei.

Cam asta am facut in weekend …. Pe langa multe altele mult mai placute😛

4 Răspunsuri to “Pana la Bucuresti si inapoi la Sibiu”

  1. Păi vezi că-i neterminată povestea!

  2. andreea_none said

    si din nou ai fost in bucuresti si nu ai dat nici un semn…bine ma…poate data viitoare gasesti si tu timp sa te mai vezi si cu altii nu numai cu grozavesti-ul!!!!!

  3. dugy said

    E timp Andreea, e timp

  4. Multumesc foarte mult pentru privilegiul de a fi prezent pe blogul tau cu aceasta inregistrare…chiar si facuta cu Nokia🙂
    Super poveste…..tine-o tot asa…Long live the Blues

Lasă un răspuns

 
