Jurnal de calatorie si nu numai

Mai bine taci si dai impresia ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa confirmi acest lucru.

SONDAJ

Posted by dugy pe Ianuarie 9, 2008

Am vrut sa relizez ceva mai „profi” dar wordpress nu ne da voie, momentan, sa realizam poll-uri. Asa ca va rog sa imi raspundeti in comentarii.

Intrebarile ar fi urmatoarele si va rog fiti sinceri:

Ce parere aveti de blog si ce credeti ca ar trebui sa schimb?

Sa pun mai multe poze sau sa scriu mai mult?

Mersi.

8 Răspunsuri to “SONDAJ”

  1. RauL said

    eu votez pt POZE😀 np

  2. b3b3 said

    sa respecti ideea de baza a unui blog
    adk faci cum te taie pe tine capu…sau cum crezic a te reprezinta
    ca o faci pt tine nu pt noi😛

  3. dugy said

    Pai o fac pentru mine dar vreau sa fie si cititorul multumit😉

  4. silvana said

    eu zic ca ar trebui sa pui mai multe poze, dar din proprie experienta, treuie sa pui si neste istorioare care sa mearga cu pozele.. altfel se pierd…

  5. silvana said

    A, uitasem… mi-ar placea ca textele sa fie un pic mai scurte…. sunt mult prea lungi ca sa am rabdare sa citesc tot.. eventual fa mai multe povestioare dintr-o expeditie de-a ta… doar o sugestie…

  6. dugy said

    O data cu varsta se pierde si rabdarea😛

  7. poze si relatari in cantitati echilibrate🙂

  8. andraM said

    sunt de-acord cu andrei;) cantitati echilibrate!

Lasă un răspuns

 
